Re: ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Leden 5 14:05:22 CET 2010

Vyzkousim vecer, ted jsem to uz nestihnul... nicmene v tom by nemel byt problem, v nastaveni modemu neni zadna restrikce na MAC a prideluje adresu i notebooku, coz by jinak nedelal. A pokud by tam nejake omezeni bylo, tezko bych k nemu nove pripojil i to PC...

V.