Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Leden 5 13:34:19 CET 2010

Ak je ten C6 slusneho prevedenia, mal by tam vydrzat "naveky".
Myslim, ze nejake prudove impulzy cez 100p C6 si elyt C2 47u ani nevsimne.
Doplnenie toho obvodu D,R,C by urcite nemalo uskodit, ale pomoze iba zmenou
napatovych spiciek na Q1.
Podla mna realny vplyv na zivotnost bude dost mizivy.

Moj nazor - C6 bol nepodarok a odisiel. Bez neho velmi vyrazne sa zvacsilo
napatove namahanie Q1, ktory to nevydrzal (ani sa mu nedivim, to musel
nevydrzat).
Ja by som tam iba osadil tu C6. Ale pozor, nestaci iba napatova odolnost,
musi to byt impulzne prevedenie. "Neimpulzne" sa bude hriat.
A ak sa C2 pouzije tiez slusneho nizkoimpedancneho prevedenia (opat
jednoduchy test - musi byt studeny), malo by to vydrzat.
Pozor pri testovaní teploty - tepelna zotrvacnost (hlavne toho C6) je mala a
napatie na nom moze dost kopat  :-)

                                                Milan  Mlynarčík