Re: disk - chyba při ukládání

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 5 12:45:30 CET 2010

2010/1/5 Jan Půhoný <konference@puhy.cz>:
> Dobrý den,
>
> pořídil jsem externí disk Toshiba STORE ART 1,5TB (USB 2.0). Obávám se však,
> že jsem narazil na vadný kousek.
>
> Při kopírování dat na tento disk se celkem pravidelně stane, že dojde k
> chybě a TC vypíše hlášku, odstraňte ochranu proti zápisu a kopírování se
> ukončí.

1) Stává se to jen v TC?
2) Stává se to při kopírování velkých souborů nebo naopak spousty malých?
3) Jaký je souborový systém disku a jak je rozdělený - je tam jen
jedna NTFS pártišna 1,5GB?
4) Je připojený vždycky do stejného USB portu? Do kterého? Někdy je
problém s porty vyvedenými na přední panel PC (špatné kabely, špatné
kontakty na konektorech apod.).

P.K.