ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Leden 5 12:05:43 CET 2010

Zdravim,

mam v novem byte pripojku ADSL s D-LINK 362 od O2, ktera propojena ethernet kabelem naprimo do kompu bez problemu funguje.

Potrebuju pridat router (ASUS 500 Gp), abych rozbehnul WiFi, byl schopen krome pripojeni sdilet i sitovou tiskarnu a disk.

Problem je, ze se mi router nepripoji k modemu...

modem jsem zkousel prepnout do nastaveni Bridge, router nastavit jako PPPoE s patricnymi hesly atd - ve status strance mi ale sviti disconnected, a ani manualni connect nepomuze.

zkousel jsem i nastaveni routeru pro cabel modem, kdy si mel IP a dalsi info stahnout z DHCP serveru v modemu - nedostanu vubec prirazenou IP, ve status sviti disconnected.

ping projde vzdy na adresu routeru, ale kamkoliv dal uz ne....

Firmware v  routeru je nejnovejsi od ASUS...

Ma nekdo nejaky tip ci zkusenost s touto kombinaci?
Na UPC uz jsem tech routeru rozchazel nekolik a nikdy nebyl problem a do hodiny bylo vse nainstalovano, rozchozeno, v ramci moznosti zabezpeceno atd....

Hezky den
V.