poskozeny disk - prosba o pomoc

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Leden 5 11:52:25 CET 2010

Puvodni  zprava  "Re:  poskozeny  disk  -  prosba  o  pomoc" od "Halen
(hw-list@list.hw.cz)" z 4. ledna 2010, 23:04:44,
msgid:4B4265FC.80705@seznam.cz (867 bajtu):

H> V  malých  2.5"  discích je kovový zvuk při přetočení z boku na bok
H> při  vypnutém  stavu  naprosto  normální.  Jedná  se  o takové malé
H> cvaknutí.  Dělají  to skoro všechny 2.5" disky. Disk by i v bežícím
H> stavu měl přežít podstatně více než uvádíte. Zkuste disk připojit v
H> jiném boxu.

H> Honza

Dekuji,  ale  toto byly prvni kroky, ktere jsem podnikl pred odnesenim
disku  na diagnostiku do specializovane firmy. Disk jsem vytahl z boxu
a pripojil primo na IDE ksandu v PC, choval se vsak stejne - vibrace a
chvilemi  hlasity  zvuk.  Je  to  3.5"  disk a nejde o cvaknuti, ale o
tezkou  hmotu,  ktera  uvnitr  disku kvedlala (drive jsem nic takoveho
nepozoroval).

Dnes  mi  volal  pan  z  firmy  TDP  Ontrack,  kam jsem disk odnesl na
diagnostiku a rikal, ze prasklo nebo se jinak rozpadlo lozisko ploten,
takze  tam  opravdu  kvedlaly  uvolnene plotny. Co je horsi, plotny se
odrely asi natolik, ze pry z nich nedostane vubec nic :( Obavam se, ze
kdyz  ne oni, uz z toho disku nedostane nikdo nic. Za hloupost se holt
plati :(

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz