identifikacia wago konektora

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Leden 5 07:26:04 CET 2010

Dobrý den,

Je to servo z řady Sigma od Omronu... konektory jsou WAGO PCB MIDI např.
721-133/001-000 viz online katalog WAGO:
http://www.wagocatalog.com/okv3/index.asp?cid=51&lid=5&strE_out=18303&sql=&c
urpage=1&strBestNrID=50090910&strSortNr=&strSortText=&strSort_Pic_No_Temp=1&
strSort_Pic_Text_Temp=0&strSort=No&strLiefertermin=0&strTextTestOUT=no

co s tím potřebujete? na 'Omrony' mám docela dobré kontakty :-)

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

e-mail PavelRotter@newte.cz
tel. 417 536 531
fax 417 577 865
http://www.newte.eu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Monday, January 04, 2010 10:46 PM
To: 'HW-news'
Subject: identifikacia wago konektora

zdravim,
chcel by som sa spytat ci by mi niekto nevedel pomoct s identifikaciou
wago konektora na servopacku. Hladam uz celkom dlho tak je cas opytat sa :-)
Servopack vyzera nasledovne, hladam tie vykonove konektory dole
http://www.kitmondo.com/images/listing/YASKAWA%20SGDM-A3ADA%20X.JPG
na plosaku su konektory s napisom Wago MCS: 3 piny/roztec 7.36mm, 5
pinov/roztec ca. 4.8mm a 6 pinov/roztec 7.36mm. Tych 4.8mm moze byt aj
5, je to merane cinskou suplerou a piny mozu byt trochu ohnute.
Konektory na plosaku vyzeraju nejak takto
http://i38.photobucket.com/albums/e117/morzian/wb73/2b.jpg
Ma niekto tusenie ktore su to?
balu