DC DC pro LED nahrada MC34063?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 5 00:46:27 CET 2010

>Trochu nechápu tady tu oblibu RGB ledek - mimo to ¾e si èlovìk mù¾e pohrát
>se sw na míchání barev. Kdyby mi staèily 3 spektrální èáry, moh bych
>pou¾ívat úsporné ¾árovky a nic nevymý¹let.

No, ja zase nechapem, preco by tie LEDky mali byt vobec vhodne na akykolvek iny ucel nez hrat sa.

To, ze su vhodne na osvetlovanie, predsa okrem nejakych zblbnutych uradnikov nemoze nikto mysliet vazne...

Teda este mozno na nejake nudzove osvetlovanie ci baterkove svietidla, t.j. kde je energie malo a na farbe nezalezi, tam mozno ano.

Inak tie peniaze je IMHO daleko vyhodnejsie minut na nakup ziaroviek do foroty.

wek