[OT] DLNA (Bylo:videokamera vs. digitální fotoaparát )

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Leden 4 21:54:56 CET 2010

At 18:58 4.1.2010, Raven wrote:
>Proc by te nemelo jit prehrat? BD to prehraje, multimedialni centra
>(Popcorn...) take prehrajou na co si vzpomenete a treba PC mam
>spojene trvale po HDMI s TV.

A co takhle DLNA server, neporadil by nekdo, kdyz uz tu offtopicujem? :)
Zkusil jsem tri free a ani jeden se mi nelibil, byla to typicka
nesikovna splacanina sikovnejch programu.
Melo by to bezet na pc, umet i divny rozliseni, titulky v cestine a
normalni operace.
3 z tohoto umi ps3 server, ale nefunguje mi s nim seekovani, coz
zamrzi (a bez nej to nema smysl provozovat)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.