[OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Raven raven@wo.cz
Pondělí Leden 4 18:58:02 CET 2010

Proc by te nemelo jit prehrat? BD to prehraje, multimedialni centra
(Popcorn...) take prehrajou na co si vzpomenete a treba PC mam spojene
trvale po HDMI s TV.
Takze chce to jen trochu chtit :-)

S pozdravem Raven