OT: Jazykove okenko a "TAG"

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Leden 4 16:47:11 CET 2010

Hezke odpoledne,

     no po poradeni zde v konferenci jsem to prelozila jako "Stitky" coz
se mi moc libi a vystihuje to to, o co jde. Kdyby byl muj web urceny jen
pro odborniky, tak bych to asi take neresila, ale oni mi tam chodi i
"normalni" lide a ti to vedet nemuseji. Takze napriklad pod formularem
je napsano "Povolit HTML tagy" protoze kdo vi, co to je HTML vi, co to
je tag. Ale zrovna u tech stitku to tak jasne neni.

     Problem s "Mrakem stitku" je vyresen tak, ze se tento blok
nezobrazuje a je klid :-)

					Saša K. Svobodová