Re: [OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 4 15:59:42 CET 2010

2010/1/4 Pavel Poucha <papouch@papouch.com>:
> HD rozlišení je sice těžko zpracovatelné (mám docela slušné PC, ale je to
> šílené), ale časem se to jistě zlepší. Natočené věci jen teď archivuji a
> nijak nezpracovávám.

Kvízová otázka: to video v HD rozlišení - jak zpracovat resp. na co
vypálit a v jakém formátu? Aby to nebylo jako kdysi, když si někdo
koupil miniDV nebo digital8 kameru a pak to přehrával na VHS. Takže
natáčet ve full HD a pak vyrábět video DVD v rozlišení 720x576?

Jinými slovy - k čemu je HD kamera, když pak HD nahrávku není na čem
přehrát (kromě PC a tý kamery, pokud ovšem má nějakej HDMI výstup)?

P.K.