RE: [OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Leden 4 15:41:26 CET 2010

Dobrý den,

tak přesně tohle jsme řešili minulý týden v diskusi s kolegy. Jednoznačný
výsledek není, ale snad nějaké argumenty

Pro kameru:
Lépe se drží
HD rozlišení je sice těžko zpracovatelné (mám docela slušné PC, ale je to
šílené), ale časem se to jistě zlepší. Natočené věci jen teď archivuji a
nijak nezpracovávám. Utěšuji se, že se mi nestane to, co s foťákem: mám
pěkné fotky z minulosti (rok 1999) v rozlišení 640x480... a už s tím nic
neudělám.
Kamery mají lepší stabilizátory

Proti kameře:
Musíte ji sebou tahat... Lepší je jen 1 krabička.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com