Re: [OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Leden 4 15:37:54 CET 2010

Dobrý den

to az tak pravda není, můj Fuji  S5700 zoomuje a přeostřuje při natáčení videa.
Ale ten hlavní rozdíl je ve snímacím čipu, takže kamera umí velmi kvalitní video za snížených světelných podmínek (protože velký čip a nízké rozlišení). Nicméně video z něho se nedá srovnávat s kamerou. Jednak značně šumí, pokud to není vyloženě na slunci, jednak, když je bodový zdroj světla tak se udělá svislá čára - náboj přetéká z jedné buňky do druhé.

Novější foťáky jsou na tom teochu líp, ale podle mého názoru kvalit kamery nedosahují.

Ono se dá i hraběma okopávat ale není to ono :-)

Petr