Obvod od ATMELu, kde sehnat ?

František Burian BuFran@seznam.cz
Pondělí Leden 4 15:19:52 CET 2010

Zdravím konferenci,

  Rád bych se zeptal, kde se dá sehnat magický obvod od Atmelu ATmega16M1 případně ATmega32M1, případně ATmega64M1.
Nikdo ho nemá na skladě, a samosebou na požadavek pár kusů ani výhradní distributoři pro ČR ani neodpoví. Místo počtu kusů
je v tabulkách napsáno Leadtime 15 weeks, a to se tam drží už více než půl roku :-( Potřeboval bych tak 3 vzorky, na vyzkoušení
kvalit procesoru, a následného spolehlivého dodavatele.

  Čipy byly asi tak před půl rokem inzerovány na hw.cz, a po pročtení datasheetu jsem zjistil že přesně tento CPU se hodí na projekty,
které řešíme. Nicméně sehnatelnost nulová, atmel vzorky nezaslal ani na univerzitní adresu tak teď nevím na koho dál se mám obrátit.
Snad zdejší člen konference Petr Zahradník je najde v šuplíku, a já budu zachráněn :-)

  Předem díky za radu.

S pozdravem,

  František Burian