[OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 4 15:05:29 CET 2010

Přátelé, mám takový povánoční dotaz (vzhledem k tomu, že spousta lidí
určitě našla pod stromečkem aspoň jeden přístroj ze subjektu): myslíte
si, že digitální foťák může nahradit běžnou domácí videokameru?

Můj foťák umí natáčet video v 640x480@30fps (myslim, že délka záznamu
je omezená jen velikostí karty). Má i nějakej ten image stabilizer.
Když jsem z toho udělal video DVD, vypadá to docela pěkně.

Řikám si, jestli by mi videokamera uměla poskytnout lepší službu. Když
to srovnám, kamera vypadá jinak, drží se jinak, má obvykle vyšší
optický zoom, ale zas nižší (mnohem) rozlišení snímače.

Díky za názory.

Pavel Kadečka.