test 2

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Leden 4 10:17:43 CET 2010

Já měl při změně adresy stejný problém. Ačkoliv jsem měl nasataveno, aby mi to vlastní maily posílalo tak mi nechodily. Mám pocit že jsem to tenkrát vyřešil zrušením účtu a jeho novým vytvořením. Nic jiného nepomohlo.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Subject: Re: test 2

Původní zpráva ze dne 3.1.2010 od Daniel Valuch:

> hmmmmm maily od inych som prave dostal, ale svoje nedostavam. Vidim
> ich ale v archive. Okrem mailovej adresy som nic v nastaveniech
> hwlistu nemenil. Zaujimave...

Že jsi nic neměnil, to ještě nemusí znamenat, že se to třeba nezměnilo samo. Tak se tam podívej, jestli to nemáš vypnuté. Je to 4. položka v
nastavení:

Receive your own posts to the list?
Ordinarily, you will get a copy of every message you post to the list. If you don't want to receive this copy, set this option to No.