DC DC pro LED nahrada MC34063?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Leden 4 09:17:20 CET 2010

Potvrzuji, ale dá se tomu pomoci. Pokud je vyžadována "výkonnostní"
keramika, tak SMDčka se krásně "stohují" paralelně, tedy je možno využít
obyčejných 10x1u místo 10u z nějaké super hyper hmoty. V9m, nevypadá to
profi,ale jako bastl, no u kusovky je to jedno. TO samé tantaly, pokud jsou
SMD, tak nastohovat (musí se jim pomoct drátkem, nejde to wireless jenom s
cínem jako u keramik). Keramiky mají zhruba 3x větší průrazné napětí, než
kolik je na nich psáno, takže pokud je nemáte z číny nebo GM ;) tak se dají
lehce "přetaktovat". Je však vhodné pak před ně doplnit přepěťovku či aspoň
zenerku.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

Vsichni tady resite jaky IC na samotne rizeni toho menice. Ale ja mel
zatim vzdy problem spis sehnat odpovidajici kondenzatory a indukcnosti.

Nektere drivery LED maji tak prisne pozadavky, ze je to skoro nerealne
neco takoveho v kusovce sehnat. Uz si to moc nepamatuji, ale drivery od
TI co se mi libily meli ucinnost pres 90%, ale byly pozadovany nejake
specialni low-esr tantaly a ty jsem nikde v par kusech nesehnal. V
podstate to same bylo s civkama.