DC DC pro LED nahrada MC34063?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 4 09:04:18 CET 2010

Vsichni tady resite jaky IC na samotne rizeni toho menice. Ale ja mel
zatim vzdy problem spis sehnat odpovidajici kondenzatory a indukcnosti.

Nektere drivery LED maji tak prisne pozadavky, ze je to skoro nerealne
neco takoveho v kusovce sehnat. Uz si to moc nepamatuji, ale drivery od
TI co se mi libily meli ucinnost pres 90%, ale byly pozadovany nejake
specialni low-esr tantaly a ty jsem nikde v par kusech nesehnal. V
podstate to same bylo s civkama.

Radek Vicek