Kovovy predni panel k DDS

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Pondělí Leden 4 02:29:31 CET 2010

Zdravim
v Bratislave v Petrzalke firma sa vola P.E.C, Krupinska 14
folie a3 by  mali vediet dodat (asi aj skladom) oznacenie Abezeta ALGA3
(Pet folia 50mikronova, leskla, samolepiaca)
Ked chces mozme tam vybehnut lebo sa to vazne blbo hlada pokial to tam
clovek nepozna.
Bohuzial balenie je po 100ks pokial viem.
Peter A.