test 2

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Leden 3 23:57:58 CET 2010

Pokukam v nastaveniach gmailu... ale ja pouzivam ich web rozhranie,
mozno to blokuje ono. Spravy radi do "konverzacii" podla threadov a
tam vzdy rovno umiestni moju prave odoslanu spravu, necaka na jej
prijem z konfery. Nasledne mozno prijatu spravu porovna a zahodi. Ale
to iba spekulujem :-) Inac vzdy chvilu po odoslani mi pride z hw-list
servera potvrdzujuca sprava, takze viem, ze moju spravu dostal.
Posielanie potvrdzovania sa da zapnut v nastaveniach hw-list.

to wek: v nastaveniach hw-list mam povolene zasielanie vlastnych sprav.

miro

Dňa 3.1.2010, Daniel Valuch <balu@balu.sk> napísal(a):