Kovovy predni panel k DDS

Daniel Valuch balu@balu.sk
Neděle Leden 3 23:19:49 CET 2010

no ten je luxusny, uz staci len zahlbit diery na sroby co drzia
sekundarny panel.
Mimochodom mate nejaky aktualny zdroj kde sa daju kupit A3 samolepiace
folie do laserovky, resp. nejaky lepsi sposob ako vyrobit foliovy predny
panel?
Jednak uz mi dosli A3 folie a v robote nam vymenili laserovku za voskovu
a to sa strasne odiera, folia vacsinou neprezije bez skrabancov ani
prilepenie.
Budem mat v dohladnej dobe taky vacsi panel na nove hodiny, tak by som
ich chcel urobit poriadne :-))))
b.