DC DC pro LED nahrada MC34063?

Neděle Leden 3 20:53:30 CET 2010

No já jsem hledání "zázračného brouka" vzdal. Zdroj jsem dělal se dvěma 555
(pokud chcete "jednočipové" řešení tak 556)
http://vaelektronik.cz/fotky/stab1ad_sch.gif
a pár součástek okolo. Nemá to omezení střídy, ale to snad taky nevadí.
Snímání proudu - místo tranzistoru a ledky (na tom obrázku) dva
komplementární tranzistory. Sice to není žádná přesnost, ale o tu tady až
tak nejde a skoro nic to nežere. Celý text je tady, bylo to v PE.
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/zdroj12v.pdf

Anděl

----- Original Message -----
From: "Dolnsky Pavel" <p.dolnsky@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 03, 2010 5:31 PM
Subject: DC DC pro LED nahrada MC34063?

Kdyz se zde v sousednim vlaknu probira zdroj pro Luxeon.
Co pouzivate k rizeni DC DC menicu k LED , MC34063 ma super cenu, ale diky
integrovanemu tranzistoru, nizsi frekvenci asi neni nejvhodnejsi.
Rada lepsich obvodu pro menice ma pro zmenu silene ceny 100Kc a vice

Existuje neco jako modernejsi MC34063 s cenou pod 50Kc?

Pavel