Spinany zdroj pro luxeon

Neděle Leden 3 20:28:57 CET 2010

no já bych tohohle brouka k ledce nedával. Tím že nemá PWM ale jen
komparátor, je kmitočet závislý na indukčnosti - se zvětšováním indukčnosti
klesá. Přišlo mi že ať dělám co dělám, indukčnost jde až do nasycení. Jak se
mění kmitočet, vyskytují se tam i nepravidelnosti - tlumivka syčí a někdy
slyšitelně píská. K ledce patří něco, co běží potichu.
Anděl

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 03, 2010 4:58 PM
Subject: Spinany zdroj pro luxeon

Ne ze bych si byl jist, ale jen tak k zamysleni, na 0.1R mate pri 300mA 30mV
, napeti na LM385 dost plave v zavislosti na proudu tou diodou a to az o
15mA, netece vam cast proudu skrzeva LM385?
Ale mozna to je cele blbost pac se mi ten vas obrazek nejak nezobrazuje
(chyba na me strane)

Jirka

>Postavil jsem si (zatim jen na nepajivem poli) zdroj proudu pro
luxeon. Napeti na mericim odporu (R2) "prizvedavam" pomoci LM385 (aby
mi stacil mensi odpor -> mensi ztraty) Trimerem si nastavim o kolik
"prizvednu" - takze proud zatezi.
http://img697.imageshack.us/img697/4277/zdrojled.png

A ted problem: zdroj musim napajet pomerne vysokym napetim (20V), pri
nizsim napeti se mi (znacne) lisi proud zatezi (kdyz zatizim LED ci
R=1ohm).
Kdyz pri nizsim napajecim napeti nastavim prou LED = 300mA, tak po
nahrade LED odporem mi tece prou mnohem vetsi (450mA).
Nejak nemohu prijit na co v cem mam problem:(
Marek