DC DC pro LED nahrada MC34063?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 3 19:19:19 CET 2010

Pri jedne LED nebo LED v paralelnim zapojeni bude ucinnost techto menicu nekde nad 70%.
Pokud jde o menice od National, tak maji na webu super aplikaci, ktera navrhne IC a k nemu design.
Bohuzel pak zjisite, ze dany IC v CR nesezenete nebo, ze zde z soucastky za 1$ udelal prodejce soucastku za 100Kc.
Z produkce National je doporucovan LM340x.

Sam se pokousim navrhnout menic pro RGB LED s spolecnou katodou a je to pakarna, diody lze radit jen paralelne, tj. pri 10 diodach to jiz muze delat 7A. Z IC jsem si nevybral tak asi zkusim toto.

Napajeni 12V, konfigurace Buck, s tim, ze i merici odpor je pred diodou, tranzisor ridi komparator, ktery porovnava referencni napeti s napetim z ZXCT102x tj current monitoru s zesilenim 10 a napetovym vystupem.
Myslite, ze to bude fungovat?

Tom

>LM2575T-ADJ (1A) nebo LM2576T-ADJ (3A):

http://www.gme.cz/cz/index.php?product=332-049