VA metr LCD

aze azehw@volny.cz
Neděle Leden 3 19:02:44 CET 2010

Určitě ano, ale musel bych ji koupit a málo využitou EOS 5i DP mám doma :)
Ta cena je pěkná, kdybych ji neměl, stálo by zato ji koupit. Doporučuji to
všem jako náhradu různých pseudonabíječek k nářadí. Za ty peníze se
nevyplatí něco bastlit a díky univerzálnosti se to vyplatí.
AZE

----- Original Message -----
From: "Havran Jiří" <jiri.havran@cez.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 03, 2010 6:51 PM
Subject: RE: VA metr LCD

Ahoj, a co tato hracka http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15225
Neposlouzilo by to obdobne??

S pozdravem Raven

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Sunday, January 03, 2010 1:31 PM
To: HW-news

Dík, něco takového jsem půodně uvažoval. Jenže už se to vyřešilo "samo".
Z původního ničitele aku jsem udělal těžítko a využil ho jen jako držák s
kontakty. Čtvrt metru dvoulinky a dva banánky, to připojené k nabíječce
Hyperion EOS 5i DP ...
http://www.elektromodellflug.de/Projekte/eos-5i-dp.htm
Podle manuálu například zde
http://www.kulda.mysteria.cz/hyperion_eos_5i_dp_ac-dc/hyperion_eos_5i_dp_ac-dc_navod.pdf
"umí"  jen 14 článků NiCd nebo NiMh, ale po úpravě počtu článků akupacku na
13 funguje perfektně. A nejen to, ten druhý 15 článkový 18V akupack, který
ještě není v kadmiovém nebi, nabíjí a vybíjí také, a nijak neprotestuje....
pak věřte manuálům. Vědět to dřív, možná ty články ještě žily...
No, a ta původní "nabíječka" do toho skutečně sype přes 2A, a to docela
tvrdě a vypíná to jen to teplotní čidlo. Pravděpodobně i ten časový spínač s
CD4060, ale to už neřeším. To jsou věci...
AZE