VA metr LCD

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Neděle Leden 3 16:23:37 CET 2010

Zdravim

kdyz se uz tady probiraji clanky do aku naradi, uvazuju ze nahradim v
marketove vrtacce NICD clanky Pb hermetickymi akumulatory.
Pokud bych pouzil 3ks
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=540-189

Domnivam se ze vlastnosti takoveho aku by byly radove lepsi nez origos cinske
clanky a cenove je to taky nekde uplne jinde.

PB clanky se nabiji podsttane snadneji a lepe nez nicd clanky.

Zadna negativa krome zvysene vahy, ktera by snad nemusela vadit me nenapadaji.

Mylim se nekde, nezkousel to uz nekdo takto udelat?

Diky

Petr

Petr "Zapik" Zapadlo