PIC8F26k20 oscilator

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Leden 3 00:18:37 CET 2010

Zdravim
Mam zarizeni na vyse uvedenem PICu x pracuje s uartem na 19200 baudu,
krystal je 22.1184 MHz, oscilator zvoleny HS.
Jelikoz provadim slozitejsi aritmetiku, potreboval bych zvysit rychlost
, ale tak aby byla delitelna pro rychlost uartu.
Zkousel jsem zmenit krystal na 36MHz v modu HS, ale je to pomalejsi nez
puvodni, ma se jeste nekde neco nastavit ?
Dale pak jsem zkousel taktovat pres PPL z 8MHz  krystalu a zase mi
nebehal UART, navic netusim jak se bude chovat uart na 48Mhz.
Jak nastavit HS PPL 4x treba z krystalu 12.288 nebo idelaneji 14.7456
MHz ? Jde to vubec ?
Muzete poradit, co zvolit a jak nastavit ?

Mockrat dekuji
LK