OT: solna lampicka

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Leden 2 22:00:29 CET 2010

Tak je nás více:-) Já jsem si také myslel, že si ty nežádoucí účinky vsugerovávám. Po té co jsem ty papírky začal číst až poté, co jsem si ty mnou domnělé vedlejší účinky sepsal a porovnal s přiloženým letákem jsem se docela zhrozil. Ani jednou jsem se nespletl, jen jsem občas nějaký příznak vynechal. Od té doby když to není vyložené nutné, tak si je ani nenechám napsat. Doktorka už mě zná a když se připomenu (nechodím tam zase tak často), je to homeopatická lékařka, tak to u mě to dotáhla k dokonalosti. Prohlásí: Bude to v pořádku (maximum tak nějaká mast), dostanu 30Kč, přijďte se mi ukázat ve středu. No a já ji uvěřím a je mi zase dobře. Chodím tam jen kvůli tomu aby mi potvrdila že to není smrtelné nebo vysoce nakažlivé :-).
ced

P.S.: Už jste někdo měl halucinace z dlouhodobého nedostatku spánku? Je to docela zajímavé, i když ne moc příjemné. V kombinaci s alkoholem (jen menší množství) prostě nevíte co je realita a co si vymýšlíte, i když se o to snažíte.