OT Vanocni prani --> ted uz PF 2010

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 1 19:57:12 CET 2010

Chlapi, hlavně že jste zdraví, já jsem začal marodit už dva dny před
Vánocema, měl jsem nějakou jednodenní chřipku a když jsem si myslel,
že jsem se z toho docela rychle vylízal, tak mě začalo asi dva dny
před Silvestrem bolet v krku a teď mám pěknou angínu a po každým jídle
a pití mám pocit, jako bych polykal dlažební kostku.

Takže se nezlobte, že vám do nastávajícího roku nepopřeju hodně peněz
(protože to nakonec záleží jen na vás, kolik si vyděláte) nebo úspěchy
v kariéře (což je taková nepodstatná věc, jestli jste dělník u pásu,
mistr nebo top manager, hlavně když vás práce baví a vycházíte se s
kolegy) nebo snad hodně sexu (někdo vdolky, jiný holky, ne každýho to
baví ;)), ale něco úplně jinýho:

Aby vám zdraví sloužilo a nemuseli jste utrácet třicetikoruny
(případně je za vás nemusel utrácet váš kraj), protože to je to
nejdůležitější - s jednou vyjímkou a to aby zdraví sloužilo i vašim
blízkým, hlavně dětem, protože ty to hůř snášej, když je něco bolí
nebo musej ležet v posteli a nemůžou si stavět sněhuláka, když zrovna
na dva dny za celou zimu napad sníh... a nedejbože aby vaše děti
marodili s něčím horším než je chřipka.

Takže v novém roce hlavně hodně zdraví!

Zdraví Pavel Kadečka.