PICAXE a měření delších intervalů

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pátek Leden 1 19:15:47 CET 2010

Zdravím

pořídil jsem pro syna na hraní (a pro to své taky, že :-) ) několik kousků
PICAXE.
Co jsem jako demo úlohu chtěl udělat se mi povedlo, ale nyní jsem se zasekl na
tom, že nejsem schopen změřit délku pulsu větší než cca 0,6s. (Příkaz
PULSIN).
časovač není dostupný žádný, ani jako stav.
Dá se to udělat tak, že nechám běžet smyčku a počítám průchody, ale jednak to
není úplně přesné a jednak mi to blokne jakoukoliv další činnost .

Chtěl jsem měřit spotřebu elektriky "odezíráním" bliknutí z elektorměru, tam
se intervaly můžou vyskytovat od několika za sekundu až po stovky sekund.

Je na to nějaká finta, nebo tahle úloha prostě není vhodná?

Děkuji
--

Petr "Zapik" Zapadlo