OT- Lego Mindstorms

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Leden 1 17:32:05 CET 2010

Dobrý večer,

před časem zde proběhl odkaz na stavebnici Lego Mindstorms NXT 2.0. Asi jsem
byl mimořádně hodný, protože Ježíšek usoudil, že si ji zasloužím a našel
jsem ji pod stromečkem. Všechno je fajn, jen software, který se dodává, je
na můj vkus příliš klikací :-) Mohl by mi někdo poradit, který alternativní
SW by byl vhodný pro profesionálního programátora se zkušeností s ASM, C,
Pascal a s programováním realtime aplikací ? Líbilo by se mi IDE s
integrovaným kompilátorem, linkerem a loaderem (buď přes USB, ideálně přes
BT), kdyby k tomu byl debugger, bylo by to excelentní :-) Něco jsem našel,
ale rád si přečtu rady zkušených :-)

Díky

JF