Podsvetlena miniaturni tlacitka na panel?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Únor 28 20:45:24 CET 2010

Mam prepinac podla Výkr. 1-4. Rozobrat sa da, vymenit LED sa da tiez.
Problem moze byt zohnat potrebnu LED, vyzera ako SMD, ale ma vyvody
(oxymoron). Urobil som par fotiek:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/Prepinac/
Priestor, v ktorom je vlozena ma rozmery 3x3.5mm, na vysku je miesta
dost, urcite by sa tam vosla niektora z tychto (pozeral som rozmery v
datasheete): http://www.sos.sk/?str=12&code=E201010&level=5

miro