fill #925

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 28 13:31:37 CET 2010

ono to musi vzdy vyzerat ako ten "praclik". Ten obrazok je z beam dumpu, kde sa likviduje zvazok. Pri plnej naplni a energii nesie zvazok velmi vela
energie ktora ma znacny destruktivny potencial. Preto je 'vhodne' zvazok pred absorberom rozostrit a este rozplacnut po celej ploche absorbera. To sa
robi pulznymi magnetmi, ktore vzdy vychylia drahu tak aby to namalovalo ten praclik.
Ked obieha jeden bunch tak to nakresli bodku, podla toho kde presne sa v ringu nachadza bud v strede (ak je v pozicii 0), alebo ine na tom pracliku.
To co sa robilo doteraz bolo predbezne nastavovanie s vypnutym VF polom, takze bunch nic nedrzalo vo forme bunchu (zhluku) ale po par
milisekundach sa zacal postupne rozpadavat a keby sa nic neurobilo za chvilu by vyplnil cely ring. To je ta suvisla ciara ktora vykresluje ten praclik.
Ked su bunche vo forme bunchov tak sa tam budu vykreslovat bodky.
Tu je k tomu par obrazkov http://spectrum.ieee.org/aerospace/astrophysics/cern-to-start-up-the-large-hadron-collider-now-heres-how-it-
plans-to-stop-it/0
Je tam pekne vidiet praclik aj so pekne viditelnou strukturou naplne. Kazda ta mala ciarka je jedna napln z SPS obsahujuca 72 bunchov. Jednotlive
naplne su potom usporiadane v skupinach po 2-3-4, spolu 2808.
Takze suvisla ciara - zvazok nemal ziadnu formu, ciara pozostavajuca z bodov - zvazok bol v riadnej forme bunchov.
b.

> Message du 28/02/10 12:59
> De : "Pavel Troller"

> A : "HW-news"
> Copie à :
> Objet : Re: fill #925

klobouky, cerna dira se nezadrzitelne blizi :-))))