fill #925

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Únor 28 13:16:04 CET 2010

Ja to odhaduji na neco, co je v teto fazi pod urovni sumu detektoru. Predpokladam, ze se tam nejaky obrazek vyloupne, az bude beam stabilnejsi.

Jakub Serych

P.S. Mimochodem dnes ukazali (mozna uz driv, ale ja jsem ho teprve dnes objevil) krasny stavovy diagram popisujici faze prace masiny (na strance v dolni pulce):
http://meltronx.com/lhc1.html