fill #925

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 28 13:10:25 CET 2010

> Jo, jo, neco se tam deje, ale podle Vistarsu mi to pripada jako v tom vtipu, jak policajti testuji majacek a ten co na nej kouka rika: sviti, nesviti, sviti, nesviti. :-))) A navic je to zatim jen B1.
>
> Co je vlastne povazovano za fill? Jakekoliv castice, ktere vlitnou z SPSky do LHC, i kdyz jsou treba hned dumpovane? Nebo castice musi alespon parkrat obletet, aby to byl cislovany fill? Ted uz je fill 929.
>
> Jakub Serych

Zdravím,
  dle mých pozorování rozhodně není každá injekce samostaný fill. Nyní v režimu
"Circulate and dump" se tam zhruba v minutových intervalech objevuje poměrně
stabilní beam trvající vždy pár sekund (alespoň tak to ten vistar ukazuje) a
přitom se číslo fillu nezvyšuje.
  Přiložím si k tomu svoji otázku - copak je to vidět v těch levých čtvercích,
jak jsou tam jen barevné šmouhy jako u špatně naladěné televize ? Ráno tam
jedno bylo něco, co připomínalo pohled na beam shora (čára zezdola nahoru
s "halem" okolo), ale to už jsem tam dlouho neviděl...
  Zdraví Pavel.