fill #925

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Únor 28 12:29:29 CET 2010

Jo, jo, neco se tam deje, ale podle Vistarsu mi to pripada jako v tom vtipu, jak policajti testuji majacek a ten co na nej kouka rika: sviti, nesviti, sviti, nesviti. :-))) A navic je to zatim jen B1.

Co je vlastne povazovano za fill? Jakekoliv castice, ktere vlitnou z SPSky do LHC, i kdyz jsou treba hned dumpovane? Nebo castice musi alespon parkrat obletet, aby to byl cislovany fill? Ted uz je fill 929.

Jakub Serych