Prosba o pomoc s programovanim PIC

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Únor 28 09:59:21 CET 2010

Mate na tiscali tak dukladne zabezpeceny email,
ze mi to primo neproslo, takze posilam pres konferenci, ostatnim se omlouvam.

>Zdravím vás a d kuji moc za nabídku. Nejedná se o ICD2, ale o CPU pro m ící
>aplikaci. Zeptám se na cenu v etn dodání CPU a otevírací dobu kancelá e v
>Braníku + adresu - na webce jsem na el jen adresu v Beroun .

Ten PIC by prisel na 150Kc. Jestli je to jeden
kousek, tak Vam ho naprogramuji zadarmo. Mohu ho
naprogramovat v Beroune a privezt do Prahy.
Otevreno je obvykle od 10:00 do 20:00, konkretni
hodinu nutno domluvit. Pojedu do Prahy zrejme v
pondeli odpoledne. Poslete ten hex.

J. Hanzal