Detekce slunecniho svitu

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Neděle Únor 28 09:13:25 CET 2010

Já si měření teploty panelu a vody v bazénu nemohu vynachválit, provozuji to přes dva roky. Čerpadlo se spouští jakmile dosáhne panel určité teplpoty , potom běží nastavitelný čas, okolo 2,5,... minut a to podle toho, jak teplá voda je v bazénu a jak dlouho trvalo poslední nahřátí panelu. Je to i s ohledem na promíchání,provzdušnění vody.

Problém je spíš v hicech, kdy je teplota vody přes 30 st, panel imrvére horký, tu by spíš chtělo vymyslet chlazení.
Jinak na pískové filtraci je zvolen obtok, filtruje se jen po vločkování.

Pavel

vývoj software   http://visualprog.cz