Re: Laboratorni zdroj - stavba

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Sobota Únor 27 16:51:03 CET 2010

Nj., ale pokud chcete mit dvojty zdroj  50V s rekneme az 10A mame tu jiz vice nez kW stroj a to zacina byt spise svarecka.
Koukal jsem na zapojeni lin. stb., ktery sem daval Tomas a myslim, ze by sel pouzit i na tech 50V.

Za dobry napad povazuji i pouziti mini2440, pri dnesnich cenach to povazuji pro podobne stroje za idealni.
Pro predstavu, sice to neni primarne zdroj, ale Power Analyzator za silenou cenu, ale je tam vitet pouziti LCD ergonomicke reseni.

http://www.home.agilent.com/agilent/product.jspx?cc=US&lc=eng&nid=-35714.656338&imageindex=1
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5989-6319EN.pdf

Jirka

>taky me laka mit aspon dva tri poradne zdroje
ale urcite bych tam chtel napeti 55V at se daji testovat veci na 48V pripadne PoE atd.

a proc to neudelat nechat vyrobit poradne toroidy z vystupem 60V a zbytek udelat spinany ?
jen lehce ted koukam jak by se dalo postavit a skusim vybrat vhodne typy

Dan