Re: Laboratorni zdroj - stavba

dan.matejka@email.cz dan.matejka@email.cz
Sobota Únor 27 16:34:23 CET 2010

taky me laka mit aspon dva tri poradne zdroje
ale urcite bych tam chtel napeti 55V at se daji testovat veci na 48V pripadne PoE atd.

a proc to neudelat nechat vyrobit poradne toroidy z vystupem 60V a zbytek udelat spinany ?
jen lehce ted koukam jak by se dalo postavit a skusim vybrat vhodne typy

Dan