Softwarove radio

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Sobota Únor 27 12:57:31 CET 2010

Ano,
to je snad všechno založeno na Tayloe detektoru. Ten se mi nějak
nepovedlo rozchodit. A základní problém, to je dostupný přeladitelný
oscilátor s dostatečnou stabilitou tam taky není řešen. Většinou
používají Si570 od Silicon Labs, ale to se mi doma v šuplíku neválí.
Kdybych to měl konstruovat znovu a lépe, asi bych šel spíš do DDS od AD.

Mrazík