fill #925

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Únor 27 09:15:32 CET 2010

Zdravim,
  na jednu stranu chapu, ze to nasazeni tam je enormni, na druhou stranu tady je zase hrozne tenky a filtrovany informacni kanal, takze clovek nevi, co se deje a bude dit :-). Alespon tento log "pro verejnost" http://lhc-commissioning.web.cern.ch/lhc-commissioning/news-2010/LHC-latest-news.html by mohli hosi updatovat casteji, posledni zaznam tam je z 26.2.... Tak doufam, ze ve skladu nedojdou diody a ze se to brzy opravi :-).
  Pavel