Softwarove radio

Petr Hronek trit@atlas.cz
Sobota Únor 27 00:40:40 CET 2010

Zdravím,
pěkné, moc pěkné, už delsí dobu hledám něco podobného k pokusům. Jen ten kit
mne odrazuje
Petr Hk

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 26, 2010 1:13 PM
Subject: Softwarove radio

Zdravím,
když už tu běží ve vedlejším vlákně diskuse o BFO a rádiích vůbec
dovolím si také přispět, i když z trochu jiného soudku. Na dlouhé zimní
večery jsem si připravil SDR s detektorem Tayloe, jen tak, schválně co
to bude dělat. A nějak se mi nepodařilo dostat z toho rozumný signál.
Tak jsem se do toho pustil jinak, spáchal jsem dvojitý DDS s fázově
posunutými signály a zkusil jsem to pomísit na diodách - a bingo - už s
tak primitivním hardware se dají chytit i amatérské SSB stanice. Až
dojdou švábi s Gilbertovou buňkou, zkusím i to. Věřím, že se to dost
zlepší (tak +20 dB). Zatím to ještě není úplně hotové, ale pokud to bude
někoho zajímat, je to na www.volny.cz/mrazik/sdr

Mrazík