Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 26 22:17:39 CET 2010

 26.2.2010, 22:14:03

Nenechte se zmast. Ekonomicky prinos to ma vzdycky. Bud si to opatlate
sam, usetrite 10kKC a za usetreny peniz pojedete k mori. Nebo si na to
pozvete hasice s razitkem kteremu zaplatite 10kKC. Vy budete sedet
doma, neb na dovolenou vam nezbylo, a k mori pojede hasic. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz