Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Únor 26 21:57:19 CET 2010

toto lze prirovnat k elektrikarovi udrzbarovi

nejlepsi udrzbar v provozu je ten, ktery 90% casu hraje karty nebo lusti
krizovky  .. vse mu slape, provoz jede

a nebo k airbagu  .. nejlepsi investice do airbagu je tehdy, kdyz nemusel
nikdy vystrelit

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862