Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Únor 26 19:02:07 CET 2010

Pokazde, kdyz jedu pod informacni ceduli na kterou zoufaly dispecer napsal neco tak duchaplneho jako jedte opatrne nebo jeste lepsi informaci typu pozor prsi tak me hreje u srdce, ze nas ta cedule stala 10milionu a provoz stoji rocne dalsi statisice. Ja tomu rikam dobre investovana milmiliarda.
A prikladu by se nasli mraky.

Jirka

>Někomu situace nejen kolem komunikací může připadat jako blbákov prvního
stupně. Schválně se staví složité komunikace s co nejvíce komplikovanými
prvky a pokud možno co nejdražší a také samozřejmě s co nedražší,
nejpočetnější a nejkomplikovanější naslednou obsluhou a údržbou. Osobně
si myslím, že to směřuje k situaci kdy možná snad můžeme mít o něco
lepší komunikace(i když ani tomu nevěřím) ovšem, téměř nikdo po nich
nebude jezdit. Budeme mít (či máme) kongrasové paláce, ale nikdo do nich
nechodí. Tak bych mohl pokračovat ještě dlouho. Ale asi není vyhnutí než
se zařadit mezi blbákovy.
S pozdravem,
		Miloš Dašek