RE: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 26 18:55:14 CET 2010

Ja vazne nemam obavy, ze by se hasici kvuli pozarum v ceskych tunelch
predreli, co tak vim tak za poslednich 20let u nas horelo v tunelu 2x a to v
Brne a v Praze, pricem slo o nepodstatne udalosti, kdy proste shorelo jedno
osobni auto a povsechne vice mene dohorelo drive nez prijeli hasici.

Coz ocividne nebranilo nekomu vydat narizeni, podle ktereho u jednoho tunelu
uprostred niceho sedi deset chlapu a ceka na svou vytouzenou havarii , u
ktere neni az takovy problem prokazat, ze k ni s nejvetsi preavdepodbnosti
za pracovniho zivot vetsini tam sedicich hasicu ani nedojde.

Uplnou nahodou vcera davali film Causa Wardovych s Gene Hackman, tam jedne
odhadce rizik, naprosto spravne konstatoval, ze je treba kalkulovat rizika a
resit pouze ty realne a ty u kterých se to vyplati. Kdezto nase společnost
jiz davno stratila zdravy rozum a odpovedni cinitele nemaji rozum a
podlehaji medialni masazi. v 99 horelo v tunelu pod Mont Blankem, media se
toho chitla. Nasledne se pozahni technici chopili prilezitosti a vyuzili
situlace k vyrobe predpisu za který my vsichni zaplatime nehorazne sumy.
Aby to nevypadalo, ze mam něco proti hasicum, uplne stejna situlace je s
praseci chripkou. Udela se naprosto nesmyslna medialni masaz, chytne se toho
farmaceuticka lobby (pokud to cele primo neinscenovala) a velky Guru Vit
stoji s infra kamerou na letisti a zavira priletuvsi do izolaci. Nasledne
nakoupi za stovky milionu neodzkousenou  vakcinu a tuny Tamilu. Dal to
nebudu rozpitvávat, kazdy to zna, aby komedie byl dokonala tak nam sam velky
Vit chytne praseci chripku a musí priznat, ze kazal vodu,ale sam pil vino a
ockovani se takticky vyhnul. Dokonce je tak rafinovany, ze ac nakazen
prokazatelne nakazlivou chorobou tak na sebe karantenu neuvalil a vesele
trajdal po Praze.
Jen na těchto dvou kauzach jsme vyhodili kolem jedne miliardy Kc......

Naprosto zbytecne, kdezto na rizika na která rocne umiraji tisice az
desetitisíce lidi se z vesela kasle.....

PN