Moderni nahrady klasickych OZ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 26 17:44:39 CET 2010

 26.2.2010, 17:29:49

Nahrady se uvadejijen u "obsolete", coz zrovna vami uvadeni priklad
neni. *)
Takze pokud chcete vymenit bezny OZ protoze vam nevyhovuji jeho parametry,
musi vedet ktere parametry vam nevyhovuji. Prakticky vsichni velci
vyrobci a i nekteri prodejci naji na webu interaktivni tabulku, kde
muzete nastavit zobrazeni a trideni podle libovolneho parametru. Pak
je snadne vybrat neco s lepsimi parametry nez vas bezny OZ.
Ale ma to dva hacky. Moderni OZ jsou specializovane, takze OZ celkove
lepsi nez vas bezny OZ se hleda tezko. A moderni OZ jsou "drahe". Ony
ty bezne OZ taky byly drahe, kdyz jeste nebyly bezne ale moderni.

*) OZ ktere byly v minulosti uspesne a dnes jsou obsolete spocitate na
prstech jedne ruky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz