kapacita baterie

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Únor 26 17:10:52 CET 2010

Chtel bych se zeptat, jestli nema nekdo zkusenost s Lion baterkama pro telefony Nokia. Jednu tu mam pouzitou v jednom svem zarizeni a baterka ma psanou kapacitu 1320mAh. Pri vybijeni ji klesne napeti postupne az na 3.5V, kde pak rychle pada dolu, dostal jsem se na 2.8V, pak uz jsem radeji zatez odpojil. Pri nabijeni do ji teklo v prumeru 500mA po dobu jedne hodiny, nez dosahla napeti 4.15V, takze nebylo dale co nabijet. Z toho mi plyne, ze ma minimalne polovicni kapacitu a podobnou energii take vyda zpet. Jak je to mozne? Myslel jsem, ze spatna baterie bude mit velky vnitrni odpor, ale pri mereni se zatezi jsem nic takoveho nezjistil. Akorat me uz napada, ze je to koupene z DX, kde sice je original nalepka, ale treba je vyrobena s jinou kapacitou, nez ma napsanou.

            Michal