RE: Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 26 16:33:41 CET 2010

On Fri, 26 Feb 2010, Hronek Petr wrote:

> Teď se zastanu hasičů, ono to není úplně na hlavu. Jde o to, že když je
> EPS namontovaná, lidé se na ni začnou spoléhat, takže když cítí kouř a
> EPS nic, tak si říkají, že se nic neděje a průšvih je na světě. Navíc
> sám autor původního příspěvku říkal, že EPS nebyla nutná. Je to bič
> který si na sebe upletl tím, že nepostupoval podle projektu a "dokutil"
> si něco navíc, co podléhá zákonné úpravě.

To je prave ta zvrhla urednicka logika - podle ni kdyz si v supermarketu
koupim pozarni hlasic a namontuju ho, tak -

  1) kdyz ho nedam po dvou letech otestovat jsem na tom hur nez kdybych
     zadny nemel

  2) tim ze jsem si koupil pozarni hlasic se ze mne stal idot ktery kdyz
     uciti kour tak neresi kde hori, protoze prece ma pozarni hlasic

Bohuzel z hasicu se stavaji urednici kteri vytvareji nesmyslne a prehnane
narocne predpisy a pak vyzaduji jejich plneni. Logika zustava stranou.